Strefa czasowa: UTC


Teraz jest 23 lut 2018, o 20:33



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Morchok
PostNapisane: 18 maja 2017, o 18:40 
Oficer
Oficer
Avatar użytkownika
Online

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 16:32
Posty: 619
Lokalizacja: schody pod bankiem, SW
Nazwa Gracza: Kyrsko
Morchok


Skład rajdu:

1-2 tanków
2 heali
6-7 dpsów


Przebieg walki


Timer Enrage - 7 minut.
Boss ma dwie fazy które cyklicznie się powtarzają: faze kryształów i fazę Black Blood.

Faza kryształów trwa około minuty (tank&spank plus ogarnianie kryształów), natomiast faza Black Blood trwa 30 sekund i polega głównie na ukrywaniu się za filarami.

Dodatkowo na 20% hp odpala się mini enrage, Furious, który zwiększa dmg bossa o 20% a jego attack speed o 30%.


Faza kryształów



Jest to główna faza walki w której możemy bić bossa zajmując się w międzyczasie kryształami.

Boss w trakcie tej fazy posiada umiejętności:

Crush Armor - atak zadający 120% normalnego dmg bossa, nakłada stackowany debuff który redukuje armor tanka o 10% na 20 sekund. Atak ten wykonuje mniej więcej co 6 sekund i stackuje się do 10 razy.

Napisałem ze ta walka wymaga 1-2 tanków bo teoretycznie jeden tank może to trzymać przez całą fazę kryształów czyli minute a po wejściu w kolejną fazę kryształów stacki się zresetują. Jeśli będziemy to robić na 2 tanków zmiana po 4-5 stackach.

Stomp - atak który zadaje 2,5 miliona dmg, rozkładając ten dmg na wszystkich w odległości 25y od bossa od osoby którą ma na targecie (tank). Osoby w meele zasięgu otrzymują podwojoną porcję dmg. Boss castuje to co 10-15 sekund.

Resonating Cristal - Pojawia się kryształ, linkuje 3 najbliższe osoby (niby można się zmienić podbiegając bliżej niż jedna zlinkowana osoba jak na baleronie, ale to do sprawdzenia) i po 12 sekundach zadaje spory dmg rozkładając go po równo na te 3 osoby. Im bliżej kryształu stoisz, tym mniejszy dmg otrzymasz, osoby połączone linką z kryształem widzą odległość od niego po kolorze linki (czerwona/żółta daleko, niebieska blisko).
Nowy kryształ pojawia się mniej więcej co 15 sekund, 3 razy na farze.



Faza Black Blood


Po fazie kryształów odpala się faza Black Blood, zaczyna się w momencie kiedy boss castuje Earthen Vortex, zaraz po tym pojawiają filary a zaraz po nich leci Black Blood or the Earth.

Earthen Vortex - Boss przyciąga do siebie wszystkich graczy i zadaje dmg w wysokości 5% hp co sekundę, przez 5 sekund.

Falling Fragments - Zaraz po przyciągnięciu graczy boss zaczyna przez 5 sekund channelowac filary, które zadają jakiś 15k dmg i są teksturą za którą możemy się schować, mamy 5 sekund żeby to zrobić.

Black Blood of the Earth - Zaraz po channelowaniu fragmentów zaczyna się Black Blood, przez 24 sekundy każdy kto się nie schowa i będzie stał w krwi otrzyma 5k dmg na sekundę, oraz stackującego się do 20 razy debuffa na zwiększenie dmg taken o 100%.


Taktyka



Dość łatwo.
Pierwsza faza - tank(owie) stoją sobie i tankują bossa, w razie 2 tanków zmieniają się stackami, trzymają go mordką do rajdu.
Cały rajd stoi w odległości nie większej niż 25y od bossa.
Osoby które zostaną połączone z kryształem podbiegają do niego przed upływem 12 sekund a potem wracają na miejsce. Czasami może wybuch kryształu może pokryć się ze stompem, wtedy healerowie muszą uważać (odpałki na redukcje dmg) ew tank trzymający bossa przesuwa się od tych osób żeby nie otrzymały dmg ze Stompa. Jeśli zmiany osób przy krysztale będą możliwe będzie można wyznaczyć do tego trzech najbardziej mobilnych rangedów i heali, ale to będzie wymagało przetestowania.

Faza druga jest jeszcze łatwiejsza. Zaraz po przyciągnięciu healowie topują rajd, chowamy się za kryształy i czekamy, nie dpsimy. Na tej fazie, kiedy wszyscy są schowani za kryształy nikt nie otrzymuje dmg, więc eazy.
Dla rangedów tip, jeśli w jakimś miejscu zespawnią się dwa kryształy obok siebie, możecie za nie stanąć i bić, dwa kryształy powinny dać osłonę przed Black Bloodem.

Hero najlepiej na 20% hp kiedy odpala się mini enrage.

_________________
Born to be Wild!

Obrazek




Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Morchok
PostNapisane: 9 lut 2018, o 13:10 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 maja 2015, o 10:01
Posty: 6
Nazwa Gracza: Admitancja
Cytuj:
Stomp - atak który zadaje 2,5 miliona dmg, rozkładając ten dmg na wszystkich w odległości 25y od bossa od osoby którą ma na targecie (tank). Osoby w meele zasięgu otrzymują podwojoną porcję dmg. Boss castuje to co 10-15 sekund.

To nie prawda...

Cytuj:
Stomp is an AoE attack that Morchok casts every 10 to 15 seconds. It deals 750,000 physical damage in 10-man difficulty, 1,625,000 in LFR difficulty (though the tooltip says differently at the moment), and 2,500,000 in 25-man difficulty. The damage is evenly split between players within 25 yards of Morchok (though the tank and the player closest to the tank take a double share of damage).

Stomp - atak który zadaje 0,75M dmg (2,5M jest na 25n), rozkładając ten dmg na wszystkich w odległości 25yd od bossa. Tank oraz osoba stojąca najbliżej aktualnego targetu (tanka) otrzymują podwójny dmg. Boss castuje to co 10-15 sekund.
To dlatego warto mieć drugiego tanka lub osobę o bardzo dużej ilości hp/ dużej ilości armoru (physical dmg).
Trzeba również pamiętać o tym, że WSZYSCY muszą stać możliwie blisko bossa w odległości nie większej niż 25yd od Morchoka, inaczej będzie jak na Majordomo kiedy wszyscy stoją na plecach :P tylko bez boostu dmg.

_________________
Tak wygląda mała sowa.
[Vanael] - Jaki masz socket bonus?
[Lunaris] - Niebieski
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron