Strefa czasowa: UTC


Teraz jest 18 lis 2018, o 10:24



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Madness of Deathwing
PostNapisane: 6 maja 2018, o 10:19 
Oficer
Oficer
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 16:32
Posty: 635
Lokalizacja: schody pod bankiem, SW
Nazwa Gracza: Kyrsko
Madness of Deathwing


Skład rajdu:

1-2 tank
2-3 heali
5-6 dpsów

Wszedzie w taktykach mowia o 3 healach wiec tak tez polecam przy altowkach, na main grupie bedziemy probowac na 2, zobaczymy jak bedzie to szlo.

Przebieg walki



Timer Enrage - 15 minut. Walka bedzie cholernie dluga.
Na bossie jest dodatkowa mechanika enrage, boss po 2 minutach od wyboru platformy castuje spell o nazwie Cataclysm (60s cast time), zadajacy wszystkim 1,5 miliona dmg. Zeby przerwac tego casta trzeba zabic jedna z jego konczyn.

Walka odbywa sie na czterech platformach dookola maelstromu i posiada 2 fazy. Pierwsza faza polega na zabiciu czterech konczyn bossa ktorymi trzyma sie kazdej z platform (2x Arm Tentacle i 2x Wing Tentacle). Podczas zabijania wszystkich konczyn bedziemy musieli dodatkowo radzic sobie z addami. Do kazdej z platform przypisany jest jeden ze smoczych aspektow ktore dodatkowo daja nam buffy i pomagaja w walce. Faza druga polega na dobiciu glowy Deathwinga ktory po zbiciu konczyn zwali sie na jedna z platform (platforme Ysery).


Aspekty i ich buffy


Cztery platformy na ktorych toczy sie walka maja przypisane aspekt:
Obrazek

Kiedy na danej platformie znajduje sie jedna z konczyn Deathwinga, przypisany do niej aspekt pomaga nam w walce zapewniajac buffa rajdowego i jeden dodatek. Kiedy platforma zostanie wyczyszczona aspekt atakuje deathwinga i przestaje zapewniac buffy, co znaczy ze z czasem walka staje sie trudniejsza.


Alextrasza:

Alextrasza's Presence - Buff rajdowy zapewniajacy dodatkowe 20% hp.
Cauterize - Smok przypala Blistering Tentacles zabijajac go w ciagu 5 sekund i powoduje zmniejszenie dmg zadane przez Corrupted Blood.

Nozdromu:

Nozdromu's Presence - Buff rajdowy zapewniajacy dodatkowe 20% haste.
Time Zone - Smok tworzy obszar spowolnionego czasu, spowalnia Elementium Meteory a wszystkie moby w zone atakuja z predkoscia zmniejszona o 50%

Ysera:

Ysera's Presence - Buff rajdowy zapewniajacy dodatkowe 20% healing done.
Enter the Dream - Dodatkowy przycisk jak na Ultraxxionie. Po kliknieciu wchodzimy do snu i otrzymujemy 50% redukcji dmg na 2,5 sekundy.

Kalecgos:

Kalecgos' Presence - Buff rajdowy zapewniajacy dodatkowe 20% dmg done.
Spellweaving - Buff ktory ma szanse odpalic sie podczas atakowania. Zadaje 23k dmg wszystkim przeciwnikom w odleglosci 6y, wykluczajac obecny target.

Thrall:

Carrying Winds - Buff ktory otrzymujemy po przeskoczeniu na inna platforme, daje 60% movement speeda na 10s (stackowalny). Nie ma jednak zbyt wielkiej roli w tej walce.


Faza Pierwsza



Podczas pierwszej fazy zajmujemy sie addami i konczynami deathwinga. Samego smoka nie da sie bic, jednak uzywa on spelli:


Assault Aspect - Deathwing obiera za cel Aspekt na ktorego platformie znajduje sie wieksza czesc rajdu, tam tez spawnuje addy. Pozwala nam to wybierac kolejnosc czyszczenia platform.

Elementium Botl - Boss castuje meteor w losowego gracza, 45 sekund po Assault Aspect. Po uderzeniu w platforme meteor odpala Elementium Blast, zadajac 390k fire dmg. Elementium Blast odpala sie zaraz po uderzeniu i potem co 5,2s. Im dalej od miejsca uderzenia stoimy tym mniejszy dmg otrzymujemy. Meteteor ma malo hp i powinien byc jak najszybciej zburstowany. Kiedy platforma Nozdromu jest aktywna Time Zone spowalnia uderzenie meteoru.

Cataclysm - Jak pisalem wyzej, mechanika enrage. Po 2 minutach od Assault Aspect zaczyna sie 60 sekundowy cast Cataclysmu. Cast ten jest przerywany kiedy zbita zostanie konczyna smoka.



Arm Tentacles and Wing Tentacles: Konczyny smoka ktorymi trzyma sie kazdej z czterech platform. Nie da sie ich tankowac, maja sporo hp i trzeba je zabic zeby platforma byla wyczyszczona.


Burning Blood - Kiedy dana konczyna zyje, przez caly czas zadaje dmg z Burning Blood. Jest to fire dmg zadawany co 2s, na poczatku niski jednak rosie wraz ze spadkiem hp konczyny tak jak na Warmasterze.

Blistering Tentacle: Kiedy Arm/Wing Tentacle zejdzie na poziom 75%/50%/25% hp, spawnuje Blistering Tentacle. Macka jest IMMUNE na AOE dmg. Macka co 2 sekundy rzuca Blistering Heat zadajac 2,5k dmg i zostawia debuff zwiekszajacy fire dmg o 5% (stackuje sie). Kiedy platforma Alexstraszy jest aktywna Cauterize zabija te macki, po wyczyszczeniu jej platformy macka musi byc burstowana single target.

Hemorrhage - po 90 sekundach po zaatakowaniu konczyny, zaczyna krwawic spawnujac Regenerative Blood w ilosci 6.

Agonizing Pain - Zabicie konczyny powoduje bol u Deathwinga, przerywajac jego casty (Cataclysm) i zadaje mu dmg w wysokosci 20% hp. Po zabiciu wszystkich czterech konczyn boss posiada 20% hp do zbicia w fazie drugiej.


Regenerative Blood: 6 addow ktore spawnuja sie po Hemorrage. Addy te posiadaja pasek energii, ktora co sekunde rosnie o 10. Kiedy dobije do 100, gluty sa leczone do fulla. Dodatkowo uzywaja Degenerative Bite, jest to stackujacy sie debuff zadajacy 1,5k shadow dmg co sekunde przez 10s.
Kiedy aktywna jest platforma Kalecgosa bardzo latwo idzie to zburstowac na aoe.

Mutated Corruption:
Duza macka pojawiajaca sie z tylu platformy 10 sekund po Assault Aspect. Posiada dwie umiejetnosci:

Crush - Macka uderza w ziemie i zadaje 100k dmg w cone. Odsuwamy sie z drogi.

Impale - Zadaje 400k dmg w tanka. Tutaj wymagane sa odpalki, kiedy aktywna jest platforma Ysery mozna uzyc snu do zredukowania dmg. Jesli macka bedzie zyla zbyt dlugo tankowie sie zmieniaja.


Faza Druga



Po zbiciu wszystkich czterech konczyn, Deathwing z 20% hp opada na platforme Ysery i zaczyna sie faza 2. Podczas tej fazy Deathwing nie atakuje i uzywa tylko i wylacznie Corrupted Blood, dodatkowo sa 2 rodzaje addow.

Corrupted Blood: Jak w fazie pierwszej, fire dmg w caly rajd co 2 sekundy. Kiedy boss zejdzie na poziom 15%/10%/5% hp dmg z Corrupted Blood jest zwiekszony.

Elementium Fragment: 10 sekund po rozpoczeciu drugiej fazy pojawiaja sie 3 Elementium Fragmenty, kolejne pojawiaja sie co 90 sekund. Nie da sie ich tankowac, nie atakuja z meele atakow jednak castuja jeden spell - Shrapnel, zadaje 200k fizycznego i nieresistowalnego dmg. Maja malo hp i powinny byc od razu burstowane.

Elementium Terror: po 40 sekundach od rozpoczecia 2 fazy pojawia a nastepnie co 90 sekund pojawiaja sie dwa Elementium Terrory. Te addy trzeba tankowac. Zostawiaja stackujacy sie debuff Tetanus, ktory zadaje 60k fizycznego dmg a potem 20k co sekunde.



Taktyka


FAZA PIERWSZA


Generalnie kazda platforma to ta sama taktyka, jednak bez buffow aspektow bedzie to coraz trudniejsze.
10 sekund od rozpoczecia na kazdej platformie pojawia sie Mutated Corruption. Tankowie od razu ustawiaja sie na tylach platformy i lapia macke. Podczas bicia unikamy Crush a tankowie uwazaja na Impale (defensywne odpalki i Enter the Dream). Kiedy tank nie ma juz mozliwosci przezycia Impale, nastepuje zmiana.

Po 45 sekundach leci Elementium Bolt, odsuwamy sie od miejsca uderzenia i od razu przerzucamy sie na niego szybko go burstujac, potem wracamy do bicia Mutated Corruption i ja dobijamy.

Po zbiciu Mutated Corruption lecimy bic jedna z konczyn. Po 90 sekundach pojawiaja sie pierwsze Regenerative Blood ktore tank powinien szybko zlapac i podbrowadzic do konczyny, tam dps musi szybko zbic je na aoe. Jak tylko pojawia sie Blistering Tentacle a nie ma juz platformy Alexstraszy bijemy je SINGLE TARGET.

Przez cala walke bedzie trzeba stac w miare w stacku ze wzgledu na Corrupted Blood bijacy nas non stop co 2 sekundy.



Kolejnosc platform bedzie trzeba ogarnac samemu. Z poradnikow w sieci podaja : Ysera - Alexstrasza - Nozdromu - Kalecgos na 2 tankow i Nozdromu - Alexstrasza - Ysera - Kalecgos na jednego tanka. Jesli aoe bedzie mocne bedziemy mogli na poczatek zbic Kalecgosa, ale jak mowilem bedziemy to musieli ogarnac sami.


FAZA DRUGA



Tutaj sprawa jest dosc prosta, stack pod bossem i dobijamy, w miedzyczasie zabijajac addy.

Priority bicia: Elementium Fragments - Elementium Terrors - Deathwing.

Fragmenty zbijaja dpsy na aoe, kazdy z tankow lapie swojego terrora (dobrze jest je trzymac w Time Zone). Na jednego tanka moze byc trudniej z Terrorami, byc moze hand of protection bedzie sciagalo debuff ale to bedzie trzeba sprawdzic.
Po pierwszej fali addow zbijamy Deathwinga do 11% i stopujemy, zbijamy kolejne addy ktore powinny juz wychodzic i dobijamy bossa.

Hero mozna rzucic albo na fazie pierwszej zeby szybciej wyczyscic ostatnia platforme, albo na start oraz na fazie 2 przy ok 10% hp bossa(walka jest dluga, mozna bedzie uzyc hero dwa razy).

Teoretycznie robi sie to na 3 heali, ale na main grupie bedziemy probowac na dwoch, mysle ze z Carri ogarniemy ^^

_________________
Born to be Wild!

Obrazek




Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron