Strefa czasowa: UTC


Teraz jest 20 lis 2018, o 17:36



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Yor'sahj the Unsleeping
PostNapisane: 24 paź 2018, o 16:56 
Oficer
Oficer
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2014, o 20:18
Posty: 528
Lokalizacja: Gdańsk
Nazwa Gracza: Imacc/Chryste/Ajmak
Obrazek


Główna zmiana: wychodzą 4 kulki, a nie 3.

Skład to tank, 3 healerów i 6 dps.

Obrazek


Tank nie ma tu zbyt wiele do roboty.
Stoi, bije, może pobiec pomóc bić kulkę.

Odpala się kiedy obrywa, czyli na fazach, sam tank zbiera spore ilości shadow dmg.

Wyjątkiem jest kiedy w grze jest również fioletowa kulka. Tank powinien ograniczyć self heal (np dk death striki) oraz pościągać z siebie takie cuda jak
beacon of light paladyna. Powinien się też wtedy odpalać defensywnie.

Grupowe umiejętności defensywne powinny być używane kiedy najwięcej obrywa rajd jak np w kombinacjach żółta z czarną.

Standardowo tank spreaduje się na zielonej.


Obrazek


W healowaniu nie ma również za dużo filozofii poza fioletowymi fazami.


Obrazek


NIEDOKOŃCZONE

_________________
"...życie"


"wyjebane tak mocno, że mnie nie możesz nie kochać"


"tylko ja tu wyznaję filozofię zen?"


Obrazek

The game had only just began...


Spoiler:
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron