Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Teraz jest 21 wrz 2017, o 10:52



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Heroic Zul'aman
PostNapisane: 24 lip 2014, o 10:53 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2011, o 22:53
Posty: 992
Nazwa Gracza: Shadoow
Akil'zon ( Eagle )
Akil'zon ma 4,564,670 życia. Nowym dodatkiem tej wersji Akil'zona jest biały orzeł o nazwie Amani Kidnapper. Od czasu do czasu będzie on porywał jednego z graczy i używał zdolności o nazwie Plucked...

TAKTYKA:
Akil'zon ma 4,564,670 życia. Nowym dodatkiem tej wersji Akil'zona jest biały orzeł o nazwie Amani Kidnapper. Od czasu do czasu będzie on porywał jednego z graczy i używał zdolności o nazwie Plucked. Cała grupa powinna jak najszybciej zatakować orła i zabić go w jak najkrótszym czasie by uwolnić porwanego gracza. Porwany ma wciąż szanse atakować orła w melee zasięgu. Wszystkie rodzaje stunów także działają na moba co powinno ułatwić jego zabicie.
Po rozpoczęciu walki najlepiej tankować bossa na środku platformy. Ułatwi to ustawienie pozostałych graczy, którzy powinni rozstawić sie dookoła bossa tak by utrzymywać dystans 12 yardów od siebie, w celu uniknięcia obrażen zadawanych przez debuff jaki otrzymuje gracz pod efektem Static Disruption.
Akil'zon podobie jak w poprzedniej wersji używa w czasie walki Call Ligtninng na tanku oraz Static Disruption na randomowo wybranej postaci. Static Disruption stakuje sie dość szybko ale debuff ten można z łatwością dispelować.
Pierwsze ptaki pojawią się około 15 sek po rozpoczęciu walki. Faza gdzie pojawiają sie addy obfituje w obrażenia i stuny, kiedy ptaki atakują grupe także na ten okres walki szczególną uwagę powinni zwrócić healerzy.
Kiedy boss użyje Electrical Storm zaatakowany gracz zostanie zawieszony w powietrzu i zacznie uderzać piorunami na obszarze całej platformy. Cala grupa powinna bezzwłocznie zgromadzić sie dokładnie pod zawieszonym graczem by uniknąć dmg.
Fazy są powtarzalne aż do zakończenia walki.
Zdolności bossa
Plucked
Zdolność dzięki której Amani Kidnapper dusi porwaną postać zadając mu 5% dmg /sek.
Static Disruption
Zadaje 35000 Nature dmg wszystkim dookoła, a także podnosi o 20% otrzymywane Nature obrażenia przez 20sek.
Call Ligtninng
Zadaje 28500- 31500 Nature dmg.
Electrical Storm
Elekryczna burza otaczająca zaatakowany cel i zadająca obrażenie wszystkim dookola, którzy znajduja sie poza jej centrum.



Nalorakk ( Bear )

Nalorakk jest Lordem Niedźwiedzi i ma 5,394,610 życia. Przetrzymuje w klatce, niedaleko platformy na której sie znajduje, mobka o imieniu Bakkalzu...

TAKTYKA:
Nalorakk jest Lordem Niedźwiedzi i ma 5,394,610 życia. Przetrzymuje w klatce, niedaleko platformy na której sie znajduje, mobka o imieniu Bakkalzu. W przypadku czasówki i zabiciu bossa w wyznaczonym czasie Bakkalzu nagrodzi was skrzynką ze złotem i epikami. W tym samym przypadku zostaje także przedlużony czas wykonywanej czasówki.
Walka składa sie z dwóch faz i w sumie jest dość prosta. Boss na przemian będzie zmianiał postać Trolla na Niedzwiedzia i na odwrót. Będzie używał zdolności Brutal Strike, Lancerating Slash oraz Surge.
Zdolności te, z wyjątkiem Surge, niczym nie zaskakują i w praktyce mają mały wpływ na samą walkę. Surge natomiast boss używa na najbardziej oddalonym graczu i zdolność ta powinna być przejmowana rotacyjnie przez 2-3 graczy, w zależności jak bezbłędnie potraficie wykonywać rotację. Powinni oni wymieniać sie miejscami tak by najbardziej oddalony gracz od bossa nie posiadał na sobie debuffa narzuconego poprzez atak bossa. Opcja 3 graczy jest o wiele bezpieczniejsza i pozostawia margines na błędy. Należy pamiętać, że postać zaatakowana po kolei dwukrotnie nie przeżyje ataku.
Walka koncentruje się na tanku, który otrzymuje poważne obrażenia oraz healerom, którzy maja za zadanie utrzymać go przy życiu.
W formie niedżwiedzia bossa będzie także stunował grupę na okres 2 sek używając Deafening Roar ale ogólnie nie powinno to mieć poważnego wplywu na cała walkę.
Zdolności bossa
Surge
Boss szarżuje na najbardziej oddalonego gracza i zadaje 34125- 35875 dmg. Jednocześnie gracz ten dostaje debuff, który na 20 sek zwiększa otrzymywane obrażenia o 500%.
Deafening Roar
Stuneje przeciwników w szerokim zasięgu na okres 2 sek.
Lancerating Slash
Zadaje przez okres 24 sek 179400 Physical dmg.
Brutal Strike
Zadaje 78000- 82000 Physical dmg, całkowicie ignorując pancerz.



Jan'alai ( Dragonhawk )

Jan'alai jest Lordem Dragonhawków i ma 5,394,610 życia. Przetrzymuje w klatce, niedaleko platformy na której sie znajduje, mobka o imieniu Norkani...

TAKTYKA:

Jan'alai jest Lordem Dragonhawków i ma 5,394,610 życia. Przetrzymuje w klatce, niedaleko platformy na której sie znajduje, mobka o imieniu Norkani. W przypadku czasówki i zabiciu bossa w wyznaczonym czasie Norkani nagrodzi was skrzynką ze złotem i epikami. W tym samym przypadku zostaje także przedlużony czas wykonywanej czasówki.
Jan'alai jest leśnym trollem pilnującym dwóch wylęgarni. Kluczem do pokonania bossa jest unikanie ognia, który będzie sie pojawiał na platformie oraz kontrolowanie ilości smoczków, które będą się wylęgały z jaj.
Jan'alai będzie kastował Flame Breath. Jest to ognisty oddech w kierunku randomowego gracza, który można bardzo łatwo unikać, szczególnie będąc blisko bossa. Mimo wszystko zalecane jest szerokie rozstawienie grupy co pomoże w unikaniu promienia ognia bowiem gracze stojący na lini promienia otrzymają obrażenia nawet jeśli znajdą się za inna postacią
Od czasu do czasu boss teleportuje się do centrum platformy i używa Fire Bomb. Wówczas pojawi się kilkanaście bomb, które będą eksplodować, pozostawiając plamy ognia na platformie. Pomiędzy plamami ognia jest mnóstwo miejsca by unikać, zadawanych przez nie, obrażeń. Trzeba natomiast szczególną uwagę zwrócic na sam moment eksplozji bomb, by nie znaleźć się od nich bliżej niż 5 yardów bowiem obrażenia wówczas otrzymane mogą być bardzo poważne.
Jan'alai będzie przywoływał także Amani'shi Hatcher, moba, który pomaga przy wylęganiu Amani Dragonhawk Hatchling. Należy kontrolowanie zabić go pozwalając na wylęg niewielkiej ilości potworków, które powinny być aggrowane przez tanka i likwidowane poprzez Aoe dmg. Smoczki używają Flame Buffet. Jest o wiele bezpieczniej powtórzyć fazę wylęgania kilka razy niż pozwolić by wszystkie jaja zostały zużyte za jednym razem. Należy jednak także pamietać, że na 35% wszystkie jaja, które pozostana do tej pory, będą zużyte.
Zdolności bossa
Flame Breath
Zadaje 15000 Fire dmg wszystkim, którzy znajdą sie na lini płomienia.
Fire Bomb
Zadaje 73125- 76875 Fire dmg wszystkim w promieniu 5 yardów.
Flame Buffet
Zadaje 4625- 5375 Fire dmg, a także podnosi ilość otrzymywanych obrażen Fire o 3% na 10 sek.
Amani'shi Hatcher
Przywołuje moba, który pomaga przy wylęganiu jaj.



Halazzi (Lynx )

Halazzi (Lynx) ma 4,149,700 życia. Jeśli robicie czasówkę to po zwycięskiej walce otrzymacie główną nagrode: Amani Battle Bear...

TAKTYKA:
Halazzi (Lynx) ma 4,149,700 życia. Przetrzymuje w klatce, niedaleko platformy na której sie znajduje, mobka o imieniu Kasha. W przypadku czasówki i zabiciu bossa w wyznaczonym czasie Kasha nagrodzi was skrzynką ze złotem. Jest to końcowy boss czasówki i po zwycięskiej walce otrzymacie także główną nagrode: Amani Battle Bear
Faza I

W tej fazie boss użyje: Water Totem. Totem ten może być zniszczony. Opcją także jest odsunięcie bossa poza rejon jego działania, zielone koło, co pozwala na nieprzerwany dps. W czasie tej fazy boss używa także zdolności: Enrage
Faza II i III

Na 66% i 33% Halazzi przywoła Spirit of the Lynx i uleczy sie do 100%. Grupa powinna przenieść dps na tygrysa. Tygrys ten nie ma normalnego aggro i atakuje randomowo wybranych graczy. Będzie on używał Shred Armor oraz Lynx Flurry
Od czasu do czasu pojawi się także Corrupted Lightning Totem, który musi być zniszczony bowiem potrafi zadać grupie bardzo duże obrażenia.
Kiedy Spirit of the Lynx zginie po raz drugi jest to kwestia dokończenia bossa.



Hex Lord Malacrass

Hex Lord Malacrass ma 4,606,167 życia. Po jego obu stronach pojawią się addy ( po jednym z każdej strony ), ktore podczas całej walki powinny ( w zależności od ich zdolności ) pozostać w CC lub też być interaptowane...

TAKTYKA:
Hex Lord Malacrass ma 4,606,167 życia. Po jego obu stronach pojawią się addy ( po jednym z każdej strony ), ktore podczas całej walki powinny ( w zależności od ich zdolności ) pozostać w CC lub też być interaptowane.
Malacrass podczas walki będzie naśladował zdolności różnych graczy by w ten sposób zyskiwać swoją siłę. Z biegiem walki boss będzie zyskiwał na sile podczas gdy zdolności Waszej grupy będą słabły.
Boss na zmianę będzie używał Spirit Bolts oraz Siphon Soul. Z biegiem walki będzie stakował sobie także Drain Power co spowoduje, że zabicie go będzie stawało się coraz trudniejsze.
W zależności od zyskanych zdolności przez bossa interaptujcie heale, uciekajcie od cleavów i usuwajcie debuffy.
Możliwe przejmowane przez bossa zdolności to:
Druid - Lifebloom, Thorns, Moonfire
Hunter - Explosive Trap, Freezing Trap, Snake Trap
Mage - Fireball, Frostbolt, Frost Nova, Ice Lance
Paladin - Consecration, Holy Light, Avenging Wrath
Priest - Heal, Mind Control, Mind Blast, Shadow Word: Death, Psychic Scream, Pain Suppression
Rogue - Blind, Slice and Dice, Wound Poison
Shaman - Fire Nova Totem, Healing Wave, Chain Lightning
Warlock - Bane of Doom, Rain of Fire, Unstable Affliction
Warrior - Spell Reflection, Whirlwind, Mortal Strike



Daakara
Daakara jest Warlordem trollów Amani, przywódzcą plemienia Amani i ostatnim bossem w Zul'Aman. Ma 6,639,520 życia.
Czerpie on swoją moc ze zdolności wszystkich bossów, których spotkaliście przed nim w Zul'Aman...

TAKTYKA:
Daakara jest Warlordem trollów Amani, przywódzcą plemienia Amani i ostatnim bossem w Zul'Aman. Ma 6,639,520 życia.
Daakara jest bossem, który czerpie z mocy wszystkich bossów, których spotkliście przed nim w Zul'Aman. Zmienia swoją postać kilka razy podczas walki zrzucając całkowicie aggro co stwarza niebezpieczeństwo wipu bowiem boss jest całkowicie immune to Taunt, podczas gdy debuffs i DoTs pozostają na nim.
Walka ma 3 fazy.
Faza I

W tej fazie Daakara użyje Whirlwind oraz Grievous Throw. Gracz pod efektem tego czaru musi być przeleczony w celu usunięcia debuffu. Melee dps powinno bardzo uważać w tym czasie bowiem często, szczególnie pod efektem Grievous Throw wpadnięcie w Whirlwind może zakończyć się zgonem.
Faza II i III

Na 80% i 40% boss zamieni się randomowo w dwie spośrod 4 możliwych form.
Eagle
Daakara wezwie Energy Storm oraz Summon Cyclone, który musi być przez graczy unikany bowiem każdy kto w niego wpadnie zostanie uderzony przez Zap. Pamiętajcie także o niszczeniu Lightning Totem by zapobiec dodatkowym, niepotrzebnym obrażeniom.
Bear
Daakara atakuje zdolnością o nazwie: Creeping Paralysis a także może uderzyć poprzez Surge i Nearly Overpowered Blow.
Creeping Paralysis powinien być szybko dispellowany żeby nie doprowadzać do stuna, także w przeciągu 6 sek. Jeśli dojdzie do stuna to najważniejsze jest zdjęcie go w pierwszej kolejności z tanka i healera, który powinien użyć wszystkich cd by utrzymac tanka przy życiu.
Pamietajcie także, że Surge to zdolność przejęta przez bossa od Nalorakka więć rotacja jest konieczna przy przejmowaniu każdej jego szarży bowiem dwóch szarż żaden gracz nie przeżyje. Gracze z debuffem powinni się wymieniać i podchodzić do bossa pozwalając innym być najdalej od niego.
Dragonhawk
Daakara utworzy Column of Fire oraz będzie od, od czasu do czasu, używał Flame Whirl i Flame Breath. Wszyscy muszą unikać pojawiającego się ognia.
Lynx
Daakara przywołuje dwa addy, które używają Lynx Rush oraz Claw Rage. Addy biją dość mocno więc jest bardzo ważne by zlikwidować je w jak najkrótszym czasie. Poza tym bardzo ważne jest by tank zachował cd na taunta na ewentualność takiej fazy. Boss bowiem będzie co pewien czas atakował randomową postać i taunt jego wówczas jest wręcz konieczny. Pozostawiony bez tego w krótkim czasie doprowadzi bowiem do zgonu zaatakowanego gracza.
Powodzenia

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Heroic Zul'aman
PostNapisane: 24 lip 2014, o 11:46 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 22 sie 2013, o 12:10
Posty: 164
Nazwa Gracza: Holyfck
CZASÓWKA NA MIŚKA!!
Ogólnie fajne bossy ^^

_________________
Obrazek
"You cannot judge me. I am justice itself."
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Heroic Zul'aman
PostNapisane: 24 lip 2014, o 13:15 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 11 lip 2014, o 11:33
Posty: 37
Lokalizacja: Lublin
Nazwa Gracza: Strzaławoko/Arnsik
Kochane ZA ;D i misio. Fajny niedzielny raid dla leniwych :lol: ;D

_________________
Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Heroic Zul'aman
PostNapisane: 24 lip 2014, o 15:36 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 22 sie 2013, o 12:10
Posty: 164
Nazwa Gracza: Holyfck
to nawet nie raid, to dungeon :D

_________________
Obrazek
"You cannot judge me. I am justice itself."
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Heroic Zul'aman
PostNapisane: 25 lip 2014, o 11:13 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 11 lip 2014, o 11:33
Posty: 37
Lokalizacja: Lublin
Nazwa Gracza: Strzaławoko/Arnsik
Item z ZA były na poziomie ~t5 a nawet end game się trafił, wiec upierał bym się na raid ;D różnica polegała ze nit było aż tak dużo ton trash'u jak na innych raidach TBC.

_________________
Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Heroic Zul'aman
PostNapisane: 25 lip 2014, o 11:59 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 22 sie 2013, o 12:10
Posty: 164
Nazwa Gracza: Holyfck
to sie robi w 5 osób, a raid w troche więcej, i zalicza się do dungeonów w finderze :D

_________________
Obrazek
"You cannot judge me. I am justice itself."
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Heroic Zul'aman
PostNapisane: 25 lip 2014, o 12:13 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 11 lip 2014, o 11:33
Posty: 37
Lokalizacja: Lublin
Nazwa Gracza: Strzaławoko/Arnsik
To nie wiedziałem ze ZA na 4.1 jest 5 os. Kontakt z ZA miałem na 2.4.3, gdzie śmigało się po 10 os.

_________________
Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Heroic Zul'aman
PostNapisane: 25 lip 2014, o 12:33 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 18 wrz 2013, o 22:31
Posty: 458
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Nazwa Gracza: Sevara/Glarre/Antiglare/Catalyst
Jest to 5-man, tylko na poziomie Heroic, z wymaganym item lvl 346 by wejsc. Jest to dung znacznie trudniejszy od pozostalych heroicow, lecz z duzo lepszymi nagrodami - Epici z najmniejszym irem lvl, juz nie pamietam ile dokladnie - chyba 352.

Powiem tylko, ze na lasta w Zul Gurub potocznie mowi sie Jindo The PugBreaker :P

_________________
Obrazek

ObrazekObrazek
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron