Strefa czasowa: UTC


Teraz jest 23 wrz 2018, o 15:40



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Heroic Zul'Gurub
PostNapisane: 24 lip 2014, o 08:28 
Avatar użytkownika
Online

Dołączył(a): 13 cze 2011, o 20:53
Posty: 840
Nazwa Gracza: Shadoow
High Priestess Venoxis

High Priestess Venoxis jest pierwszym bossem Zul'Gurub i ma 4.9m życia.
Od samego początku walki boss będzie castował Word of Hethiss...

TAKTYKA:

High Priestess Venoxis jest pierwszym bossem Zul'Gurub i ma 4.9m życia.
Od samego początku walki boss używa zdolności Word of Hethiss.
Na ziemi wówczas pojawia się zielona trująca mgiełka, która na przestrzeni kilku sekund utworzy labirynt.
Gracz przechodzący lub przeskakujący scianki tego labiryntu otrzymuje dmg rzedu 18k/ 5 sek. Wszelkie takie próby najczęściej kończa się otrzymaniem co najmniej 2 porcji trucizny.
Kształt labiryntu zawsze pozostaje ten sam ( do sprawdzenia ).
High Priestess przez I faze będzie kastowała dwie zdolności:

Whispers of Hethiss
Jest to zdolność chanelowana na dany cel i zadająca dmg rzedu 13k/ sek przez okres 8 sekund.
Zdolność ta jest przerywalna więc najprościej w tym wypadku jest to uczynić. W innym przypadku cel musi być przeleczony bowiem pozostawiony sam sobie z pewnością tego nie przeżyje.
Toxic Link
Zdolność bardzo podobna do Shadow Link od Mother Shahraz gdzie dwóch graczy musi biec jak najszybciej od siebie by przerwać link zadający obrażenia.
Należy bardzo uważac na ścianki labiryntu przy rozbieganiu się, bowiem obrażenie trucizny mogą okazać się śmiertelne.
Przy 75% boss użyje zdolności Blessing of the Snake God.

Blessing of the Snake God
Zdolność ta ma okres trwania 1.5 minuty jednak faza ta zakończy się z pewnościa o wiele szybciej.
Boss będzie tworzył pod sobą kałuże trucizny, które są bardzo niebezpieczne, także tank musi ją kitować poprzez korytrze labiryntu uważając na jego ścianki.
Podczas tej fazy boss użyje także Breath of Hethiss.
Breath of Hethiss
Zdolność ta jest bardzo niebezpieczna, także każdy musi zwrócic uwagę kiedy boss będzie ją kastował.
Ustawi sie ona w kierunku tanka i wykastuje olbrzymie promienie. Jest bardzo ważne by każdy odsunąl się z ich kierunku bowiem z cała pewnościa będzie to bardzo bolesne.
Na okolo 35% boss przestanie używać powyższe zdolności, pobiegnie na platformę i użyje Bloodvenom.

Bloodvenom
Zdolność tak działa podobnie jak Eye Beam u Kologarna. Pojawią się 3 promienie, które bedą gonić trzech graczy. Muszą oni uciekać poprzez korytarze labiryntu. Promienie biją bardzo mocno, w okolicach 50k więc w przypadku konieczności wyboru korzystniej jest po prostu wskoczyc w scianki labiryntu i wybrac mniejsze zło.
Po 10 sek boss opada z sił i jest w stunie. W okresie tym otrzymuje 100% więcej obrażen.
Faza promieni i wyczerpania bossa jest powtarzalna aż do konca walki.




Bloodlord Mandokir

Bloodlord Mandokir to dobrze znany boss dosiadający dinozaura. Ma 4.1 mil zycia. Bardzo podobnie do oryginalnej walki, wokól miejsca gdzie boss sie znajduje, jest 8 duchów...

TAKTYKA:
Bloodlord Mandokir to dobrze znany boss dosiadający dinozaura. Ma 4.1m zycia. Bardzo podobnie do oryginalnej walki, wokól miejsca gdzie boss sie znajduje, jest 8 duchów.
Boss posiada zdolność, która nie posiada tooltipa ale na pewno istnieje. Po raz pierwszy pojawia się ona okolo 10 sekund po rozpoczęciu walki a nastepnie co 25-30 sekund. Boss po użyciu tej zdolności otrzymuje buff Level Up!
Level Up!
Zdolność ta jest instantowa i może sie stackować 99 razy. Za każdym stackiem dmg zadawane przez bossa zwiększa się o 20%.
Kiedy gracz zginie jeden z duchów podejdzie do niego i zaoferuje mu możliwość rezurekcji. Szczerze powiem nie zauważyliśmy niczego przeciwko akceptacji oferty. Po rezurekcji gracz otrzymywał buff zwiększający jego dmg, healing i zycie o 25% oraz obrażenia otrzymywane przez niego były pomniejszone o 10%.
Kiedy boss będzie mial okolo 80% życia, lub mniej więcej 20 sek po rozpoczęciu walki, Mandokir zeskoczy z dinozaura. Dinozaur ma 207k życia i nie atakuje nikogo. W zamian za to kieruje się w stronę jednego z duchow i po dojściu do niego zabija go instantowo. Bardzo ważne jest go zestunować lub po prostu zabić zanim zacznie likwidować duchy.
Mandokir podczas walki użyje także zdolność Devastating Slam.
Devastating Slam
Po użyciu tej zdolności przez bossa część areny pokryje ogień a boss po 2-3 sekundach podskoczy w powietrze- podskok spowoduje że Mandokir zyska kolejny stack a z ziemi pojawią się potężne szpile, które instantowo zabiją każdego, kto będzie w ich zasięgu. Duchy zostaną użyte by przywrócic takiego gracza do życia.
Ostatnią zdolnością bossa jest czar rzucany na wybranego randomowo gracza o nazwie Bloodletting. Boss chaneluje wówczas gracza, niekoniecznie swój główny cel, nie przerywając jednocześnie zwykłych, głównych ataków.
Bloodletting
Boss wyciąga 50% obecnej ( nie maximum ale obecnej ) ilości życia gracza co 2 sek lecząc sie dokładnie o tą samą ilość.
Podczas walki Maldokir zrezurekruje także swojego dinozaura, który podejmie próbe dotarcia do duchów. Podobnie jak za pierwszym razem, najlepiej jest go znukować.



Random Boss Zul'Gurub HC

Należy odnaleźć 4 artyfakty różnego rodzaju, wysłuchać co mają do powiedzenia i poczekać az zaczną krążyć dookola obozowiska. Kiedy wszystkie 4 będą już w powietrzu pojawi się randomowy boss...

TAKTYKA:

Po dotarciu do obozu archeologów dostaniecie szansę spotkania jednego z randomowych bossów Zul'Gurub HC. W obozie znajdziecie spora ilość artefaktów. Należy odnaleźć 4 artyfakty różnego rodzaju, wysłuchać co mają do powiedzenia i poczekać aż zaczną krążyć dookola obozowiska. Kiedy wszystkie 4 będą już w powietrzu pojawi się randomowy boss. Udało nam się wywolać 2 różnych bossów chociaż próbowaliśmy kilku opcji kolejności artyfaktów. Wygląda na to że nie ma to wplywu na wybór bossa.
Wushoolay

To był pierwszy boss jaki nam się pojawił. Mial 3.9m życia i był naprawde łatwy.
Boss będzie używał zdolności na kształt Fazy 3 Ascendant Council, dlatego dobrze jest po prostu rozstawić się dookola niego i specjalnie nie zbliżać się do siebie.
Mniej więcej co 25 sek podczas walki boss użyje Lighting Rush, zamieniając się w kulę czarnej materii i atakując jednego z graczy. Będzie używał także Lighting Rod zadający nature dmg wszystkim ktorzy znajdują sie bliżej niego niż 15 yrd. Czasami nad jednym z graczy boss ustanowi niewielką chmurkę zadającą lighting dmg. Wyjście z niej jest tutaj prostym rozwiązaniem.
To tyle...prosta i niezbyt dużo wymagająca walka.
Drugim bossem był Renataki: Troll Rogue

Podobnie jak poprzedni boss ten też mial 3.9m życia. Poza tym w sumie nie robił nic co wymagaloby jakiekolwiek wysiłku :)
Na 75% użyje ambusha i zaatakuje jednego z graczy zadając mu około 100k dmg.
Na 50% użyje zdolności Thousand Blades, podobnej do rogala Fan of Knives. Trwało to będzie okolo 10 sek. Najprościej jak można unikajcie go jak będzie sie do was zbliżał.
Na 30% wpadnie w swego rodzaju furię ale generalnie nei spowoduje to żadnego większego zamieszania.
Na 25% ponowanie użyje ambusha i uderzy w jednego z graczy za około 100k dmg.
Ponownie....to wszystko. Nic w sumie do dodania.
Ani jeden ani drugi z tych bossów nie stanowił najmniejszego wyzwania.

High Priestess Kilnara

High Priestess Kilnara jest czwartym bosse w Zul'Gurub HC i znajduje się w światyni, dokładnie tym samym miejscu gdzie był Panther Boss w poprzedniej edycji instancji. Boss ma 4.5m życia i jest otoczona przez 4 grupy panter, które mają po 154k życia każda...

TAKTYKA:
High Priestess Kilnara jest czwartym bosse w Zul'Gurub HC i znajduje się w światyni, dokładnie tym samym miejscu gdzie był Panther Boss w poprzedniej edycji instancji. Boss ma 4.5m życia i jest otoczona przez 4 grupy panter, które mają po 154k życia każda.
Ważnym aspektem tej walki jest konieczność zabicia wszystkich mobów znajdujących się w świątyni. W innym przypadku po rozpoczęciu walki moby te przyłączą się do walki. W przeciwieństwie do nich mobki poza światynią są bez znaczenia. Grupy panter, które zobaczycie w pomieszczeniu gdzie stoi Kilnara są z nią bezposrednio polączone i biora udział w walce.
High Priestess Kilnara, przynajmniej dla nas, okazała się bardzo łatwym bossem. Na początku walki zaatakuje ona cel o największym aggro używając Shadow Bolty, które najprawdopodobniej są przerywalne. Po około 15 sekundach walki zaatakuje ona szarżą wybrany cel i zostawi na nim debuff o nazwie Lash of Anguish.
Lash of Anguish
Tooltip wskazuje, że wstępnie gracz otrzyma 30k obrażeń a następnie po 20k/ sek przez okres 10 sekund. Szczerze powiem nie zauważylismy tak ogromnych obrażeń.
Mniej więcej 45 sekund po rozpoczęciu walki boss użyje Tears of Blood.
Tears of Blood
Kilnara zacznie atakować Shadow Orbami, a po zakończeniu kastu każdy w grupie otrzyma obrażenia rzędu 15k.
Randomowo przez pierwsze 50% walki Kilnara wykastuje także Shadow Wave. Zadaje ona niewielki dmg i odrzuca do tyłu.
Kiedy boss będzie mial 50% życia światynia zatrzęsie się, do walki włączą sie grupy panter ( oraz nie zabite mobki świątyni ) a Kilnara zamieni sie w Avatar of Bethekk.
Zanim zaczniecie walkę warto zlikwidowac 1-2 grupy panter. Nie są one ze sobą powiązane więc można je spokojnie pulować oddzielnie. My zabiliśmy dwie grupy, także gdy Kilnara miała 50% życia do walki włączyły sie pozostałe dwie grupy.
Podczas tej fazy boss stakuje także sobie buff zwiększający jej haste i dmg o 10%.
Generalnie walka wygląda bardzo prosto a jedyne trudniejsze momenty to czas kiedy pantery włączają sie do walki. Od czasu do czasu Kilnara używa także vanisha ale nie ma to większego wpływu na walkę.



Zan'Zil

Zan'Zil ma 4.1m życia. Podczas walki skupia się na tanku oraz jak w poprzedniej wersji, castuje przerywalne Shadow Bolty. Okolo 10 sekund po rozpoczęciu walki boss obierze dowolny kierunek i wykastuje Zanzili Fire...

TAKTYKA:
Taktyka

Zan'Zil jest, w mojej opini najfajniesza walką w nowym Zul'Gurub !.
Boss ma 4.1m życia. Podczas walki skupia się na tanku oraz jak w poprzedniej wersji, castuje przerywalne Shadow Bolty. Okolo 10 sekund po rozpoczęciu walki Zan'Zil obierze dowolny kierunek i wykastuje Zanzili Fire.
Zanzili Fire
Ogień pomimo że zada wstępnie obrażenia, każdemy kto znajdzie się na kierunku castu, nie będą one tak znaczące. O wiele gorzej wygląda to kiedy nieopatrznie ktoś wejdzie w jego zasieg po tym jakboss zakończy jego castowanie. Generalnie będą to obrażenia rzedu 20k /sek. Najprościej ujmując: nie stac na jego kierunku castu a tym bardziej nie wchodzić i stać w nim po wykastowaniu.
Podczas walki Zan'Zil będzie, podobnie jak Maloriak, wybierał do walki jeden z 3 dostępnych mu eliksirów. Oczywiście w zależności od eliksiru taką formę przybierze także walka.
Niebieski Elisir

Boss przywoła jednego z berserkerów, Trolla, który będzie mial 2m życia. Obierze on jednego z graczy jako swój cel. Osoba ta powinna go kitować podczas gdy pozostali go zabijają. Można także użyc Niebieski Cauldron i wziąć debuff o nazwie Ice Block . Atakujemy Trolla a gdy pozostanie mu okolo 400k życia, wrzucamy go w Ice Block i kończymy. Oczywiście jeśli to nie wystarczy to należy go ponownie kitować aż do zabicia.
Zielony Eliksir

Boss pokryje większość rejonu walki zieloną trucizna, która bedzie zadawała, każdemu kto się znajdzie w jej zasięgu, obrażenia rzedu 10k /sek przez okres 12 sek. W tym wypadku użycie Zielonego Cauldronu minimalizuje te obrażenia do 10%.
Czerwony Eliksir

Boss przywoła armię Undead troli z życiem ok. 150k każdy. Najprościej jest użyć Czerwony Cauldron i zlikwidować je poprzez AoE dmg.
Cała walka, w sumie, opiera się na tych regułach i przy odpowiednim ich użyciu nie powinno być problemu z zabiciem bossa.



Jin'do the Godbreaker

Deadzone obniża, każdemu kto w niej stoi, magic obrażenia otrzymywane o 85%. Jednocześnie obniża także całkowity magic dmg kastowany na niego o 10%...

TAKTYKA:
Jin'do the Godbreaker stoi na paltformie Hakkara i ma 8.3m życia. Od samego początku boss bedzie walczył z tankiem. Okolo 20 sek po rozpoczęciu walki użyje on zdolności o nazwie: Deadzone.
Deadzone
Deadzone obniża każdemu, kto w niej stoi, magic obrażenia otrzymywane o 85%. Jednocześnie obniża także całkowity magic dmg kastowany na niego o 10%. Cała grupa powinna ustawić sie w jej zasięgu a jednocześnie tank powinien spróbowac tak ustawic bossa by znalazl sie on poza zasiegiem czaru.
Mniej wiecej po 5-10 sekundach po użyciu Deadzone boss wykastuje Shadows of Hakkar
Shadows of Hakkar
Zdolność ta powoduje, że melee ataki bossa zaczynają jednocześnie także uderzać grupe poprzez chain lighting. Jeśli grupa nie znajdzie sie w Deadzone w odpowiedniej chwili bardzo prawdopodobny jest wipe po 2-3 uderzeniach bossa.
Walka powtarza się do momentu gdy boss bedzie mial około 70% życia. Ucieka on wowczas w kierunku cienia Hakkara. Tam powiększa sie i wciąga calą grupe do królestwa pozaświatów.
W królestwie tym mamy do czynienia z 3 łańcuchami Hakkara. Każdy z nich ma 1.1m życia.
Głównym celem jest jak najszybsze zlikwidowanie łańcuchów. W czasie tej fazy boss będzie atakował grupe Shadow Boltami, które należy unikać. Pojawiją się także mobki Twisted Spirit ale mają bardzo mało życie, około 30k, więc należy je likwidowac nie przerywając ataku na łańcuchy.
Bardzo ważna rzecz w tej fazie...łańcuchy mają osłonki, które chronią je przed atakami i tylko atak dużego moba może je zniszczyć. Należy tak sie ustawiać by zawsze być obok łańcucha z osłonką, także kiedy duży mob was targetuje zaatakuje on także osłonkę łańcucha. Jeśli jedna z osłonek jest zniszczona przesuwajcie się pod następny z łańcuchów która ma wciąż osłonkę niezniszczoną. Tak aż do zniszcenia wszystkich osłonek. Nie wykonanie tego, nawet przez jednego tylko z graczy, bardzo często zakończy się wipem.
W chwili gdy wszystkie łańcuchy zniknął Hakkar będzie wolny i jednym strzałem zabija Jin'do. Koniec walki. Właśnie skończyleś Zul'gurub HC.

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron