Strefa czasowa: UTC


Teraz jest 19 paź 2018, o 11:00



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Shannox
PostNapisane: 24 lip 2014, o 09:10 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2011, o 20:53
Posty: 840
Nazwa Gracza: Shadoow


TAKTYKA:
Shannox pałęta się gdzieś pomiędzy trashami w otoczeniu swoich dwóch petów (dlaczego hunter-boss może mieć dwa pety a gracz tylko jednego?!), wabiących się Riplimb i Rageface. Walkę można podzielić na 2 fazy, w pierwszej musimy zabić oba psy na raz kiedy boss ma niewiele ponad 30% hp. W drugiej dobijamy bossa.
Faza I:

W fazie pierwszej atakujemy salamandrę razem z jego oboma petami na raz. O ile Shannox i Riplimb mogą być tankowane normalnie, tak Rageface skacze sobie wesoło po rajdzie i nie może być tankowany w klasyczny sposób.
Umiejętności:
Shannox

Immolation Trap
Trap rzucany pod nogi losowego gracza, w tym melee. Zadaje 75k fire dmg i kolejne 20k fire dmg co 3 sekundy przez 9 sekund. Zwiększa także otrzymywane obrażenia o 40%. Działa także na addy!
Crystal Prison Trap
Trap podobny do poprzedniego, ale zamyka cel w kryształowym Tombie, dopóki nie zostanie zbity. Addy wydostają się z niego po chwili.
Arcing Slash
Zadaje 125% normalnych obrażeń bossa wszystkim 10 jardów naprzeciwko bossa w promieniu 120 stopni. Dodatkowo nakłada na tanka debuff Jagged Tear.
Jagged Tear
Stackujący się debuff, zadaje 3k dmg co 3s przez 30s.
Hurl Spear
Wyrzuca w miejsce oznaczone pieknym czerwonym markiem swoja włócznię, zadaje 120k physical dmg wszystkim stojącym na marku i dodatkowe 50k fire dmg wszystkim w obrębie 50 jardów. Dodatkowo od miejsca upadku włóczni rozchodzi się ognista spirala która wybucha zadając tym którzy na niej stoja 76k fire dmg. Po tym jego pies Riplimb urywa się tankowi i ładnie w pyszczku przynosi włócznię z powrotem swojemu panu.
Riplimb

Limb Rip
Atak zadający 130% normalnych obrażeń psa i nakładający ten sam debuff co boss, Jagged Tear.
Frenzied Devotion
Gdy Shannox osiagnie 30% hp a pies wciąż żyje wpada on we frenzy które drastycznie zwieksza mu obrażenia, szybkość ataku I szybkośc poruszania się.
Rageface

Face Rage
Pies skacze na losowy cel, przyszpila go do ziemi I stunuje zadając 8k dmg co pół sekundy. Obrażenia rosną z czasem. Pies będzie gryzł swój cel dopóki ktoś nie zada mu ciosu za co najmniej 30k dmg. W czasie gryzienia celu szansa na trafienie krytyczne Rageface jest zwiększona o 40%.
Frenzied Devotion
Frenzy działające tak samo jak u Riplimb'a.
Faza II:

Faza druga zaczyna się gdy psy zostaną zabite. Boss powinien mieć w tym momencie troszkę ponad 30% hp. Shannox wciąż rzuca trapami i wciąż używa Arcing Slash, ale za to nie rzuca już włócznią. Dostaje za to dwie nowe umiejętności:
Frenzy
Zwiększa obrażenie I szybkość ataku o 30% kiedy jeden z jego psów zginie. Efekt statkuje się, boss dostaje 1 stack za każdego martwego psa.
Magma Rapture
Gdy Ripling zginie Shannox nie rzuca więcej włócznią a wbija w ziemię przed sobą co pewien czas. Zadaje to 50k fire dmg, wywołuje spiralę ognia zadającą 80k fire dmg osoba stojacym na niej i nakłada statkujący się dot zwiększający otrzymywane obrażenia od ognia o 40%. Daje to soft enrage timer.
Pozycjonowanie:

Powinniśmy stać w pewnym rozproszeniu, aby łatwiej było unikać trapów i aoe pod nogami, nie należy jednak przesadzać z tym rozproszeniem żeby raid cd'ki łapały nas wszystkich.
Taktyka:

Wpierw powinniśmy oczyścić dość dużą okolicę z trashu aby przypadkowo nie pullnąć jakiegoś podczas walki. Pullujemy bossa. Jak już pisałem na początku Rageface jest nietankowany i skacze sobie wesoło po całym rajdzie, natomiast według taktyki Riplimb i Boss powinny być tankowane przez jednego tanka. Jednakże taktyka ta była zalecana zanim debuff dostał bosta, więc możliwe że potrzebować będziemy 3 tanków którzy będą zmieniać się jakąś sprytna rotacją. Napiszę o tym pod koniec. Podczas całej walki, obu faz dps musi uważać tylko na dwie rzeczy pod swoimi nogami – trapy i ognistą spiralę. Żadnych interruptów czy magiców/cinderów/conductorów z którymi trzeba odbiegać, myślę że ogarniemy . Musimy uważać też aby nie zabić za wcześnie psów lub bossa. Jeśli zbyt szybko padnie Rageface to nie będzie jeszcze tragedii, boss dostanie tylko 1 stack frenzy, ale jeśli zabijemy zbyt szybko Riplimb'a zacznie się aoe z fazy 2. Najlepiej zbić psy do ~15% a następnie dobić bossa do jakichś 35% po czym dobić psy. Możemy też wpierw osłabić bossa do 35% a potem dopiero zająć się psami. Wybór dowolny. Addy nie mogą żyć kiedy boss osiągnie 30% ponieważ wpadną we frenzy. Nie mogą także paść zbyt wcześnie, ponieważ nie zdążymy wydpsować bossa w fazie II zanim zabije nas aoe. 2 arcane magów albo innych ranged z dużą siła ognia powinno być przydzielonych do pilnowania Rageface'a aby nie zagryzł przyszpilonej ofiary na śmierć w momencie kiedy nie bijemy psów. Zalecane jest aby dps na psach podzielić na 2 grupy – melee bijące Riplimba, a przy okazji ataków cleave bossa, oraz ranged na skaczącym Rageface. Przydatną sztuczką jest kitowanie psów do trapów, przyśpieszy to walkę która trwa około 10 minut. Uważać trzeba tylko aby kitując samemu w trapa nie wpaść .
W fazie drugiej gdy boss ma 30% a psów nie ma po prostu nukujemy bossa. Wciąż uważamy na trapy i ogniste spirale, a co każde kolejne Magma Rapture obowiązkowo musimy być wytopowani i odpalać jakiś raid cd. Na filmiku Enigmy, czwarty Magma Rapture przeżyło tylko kilka osób.
Rotacja tanków:

Z tego co zaobserwowałem boss uderza z Arcing Slash co około 12 sec. Nie wiem jak szybko stacki nakłada pet. Jeśli tak samo szybko można to grać tak jak stara taktyka poleca na 2 tanków, którzy co 6 stacków ściągaliby z siebie i bossa i adda. Jeśli natomiast gralibyśmy na 3 tanków jak Enigma proponowałbym taką rotację:
Tank A (0 stacków) – boss, Tank B (0 stacków) – pies, Tank C (0 stacków) – czeka
3 stacki od bossa i x stacków od psa później:
Tank B (x stacków) – boss, Tank C (0 stacków) – pies, Tank A (3 stacki) – czeka
3 stacki od bossa i x stacków od psa później:
Tank C (x stacków) – boss, Tank A (0 stacków) – pies, Tank B (x+3 stacków) – czeka
3 stacki od bossa i x stacków od psa później:
Tank A (x stacków) – boss, Tank B (0 stacków) – pies, Tank C (x+3 stacków) – czeka
I tak w kółko do kończ walki.
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron