Free and Wild - Alliance Guild
http://freeandwild.pl/forum/

Ret Pal 4.3 by Holyfck
http://freeandwild.pl/forum/viewtopic.php?f=78&t=1334
Strona 2 z 2

Autor:  Holyfck [ 31 gru 2015, o 13:50 ]
Tytuł:  Re: Ret Pal 4.3 by Holyfck

Jakbym grał na globie to bym ogarnął :)

Autor:  Mordorianin [ 4 sty 2016, o 12:22 ]
Tytuł:  Re: Ret Pal 4.3 by Holyfck

Ładny przejrzysty poradnik. Na plus i to się ceni, jest jednakże kilka aspektów, które warto by zamienić.

Staty:
Nie, crit nie jest równy haste. Paladyn retri ma coś takiego jak sporo innych klas, czyli tzw "haste cap". I mimo, że na wielu poradnikach nic o nim nie jest napisane, potrzebujemy ok ~12% haste, by nasz CS najpłynniej przechodził w normalnej rotacji co 2 inne skille, ale nawet nie tylko, bo to osiągniemy już trochę wcześniej. Prawdziwy haste cap polega na zredukowaniu naszego Crusader Strike`a do CO 1 SKILL podczas burnowania na bloodluscie.
Także nie, haste nie równa się crit. Może na 4.0.6, gdzie nie dało się uzyskać tyle haste, by nie potrzebować go więcej.

Jedziemy dalej.

Talenty:
Talent w procie wybrany przez Ciebie zwiększa healing na nas o 2%, jeśli dobrze pamiętam. Nie, to nie uratuje nam dupy i jest tylko stratą punktu.
Repka (2 talenty nad zealotry) jest CCkiem, który przydaje się KUREWSKO na wielu trashach, a czasem nawet i bossach. Na Zul'Aman jest must have i na wielu innych. Umiejętne użycie może nawet ocalić przed wipem na firelandach przy naszym ukochany zbugowanym trashu, który oneshotuje raid pod areną Baleroca.

Glyphy:
Seal of Truth - daje nam 10 expertise - sytuacja z tym wygląda następująco: przy słabym gearze glif jest fenomenalny. Przy gearze 4.0.6 HC już nie. Niewyobrażalne ilości expertise, które posiadają itemy są w stanie doprowadzić nas do stanu, gdzie 33 exp to najmniej ile jesteśmy wstanie się pozbyć (przy 363 w odpowiednich itemach pojawia się ten dylemat). Wtedy wymieniamy Seal of Truth na Glyph of Exorcism.

Glyph of Exorcism - nie mam pojęcia jakim cudem wpadłeś na pomysł, że jest lepszy niż glif, który daje nam +5% crit na Crusader Strike. Jeśli ktoś nie wie, CS proca Hand of Light, czyli naszą masterkę. Jeśli critnie, masterka również jest podwójna. Dlatego nie, glif na Exo nie jest lepszy, który tak naprawdę robi kompletne gówno i przydaje się TYLKO wtedy, jeśli mamy mocny overcap expertise i musimy wymienić glyph of seal of truth. Koniec.

Gemy:
Jeszcze jeśli mamy +30 najlepszego stata (mastery), które występuje na headzie, to ładujemy w socket.

Enchant:
Na glovesy również jest enchant +50 str.

Rotacja:
Jeśli WSZYSTKO z wymienionych przez Ciebie skilli jest na cd, używamy Divine Plea. Tak, instantowy spell regający nam manę jest czymś na plus i często pozwala nam na dodatkowe użycie fillera.

Teraz jedna głupota - odpalanie:
"zbierasz 2 holy power, odpalasz guardiana i potke, dobijasz 3 hp i odpalki" - nie.
Jeśli tak robisz, to cały czas marnujesz 2-3 templary, które mogłyby udeżyć za więcej.
eh. Przeczytajmy wszyscy razem na głos opis Guardiana i popatrzmy ile trwa czasu - 30sec. Nasze Zealotry i Avenging Wrath trwa 20sec. Używając guardiana na 2HP i reszty na 3HP sprawiasz, że guardian nie jest nastackowany, a już bijesz z templara. Co więcej, po skończeniu się Zealotry + skrzydelek mamy na sobie jeszcze efekt z NASTACKOWANEGO GUARDIANA jeszcze przez jakieś 8 sekund. Nie, to nie jest poprawne używanie spelli...
Biorąc pod uwagę długość trwania naszego Stróża, mamy dokładnie 10sekund na NASTACKOWANIE się poprzez niego naszej siły i WTEDY odpalamy się z reszty, by bić na 20% str więcej, a nie na 3% siły więcej na pierwszy templar i 6% siły+ na drugi templar. A i jeszcze jedno, używanie pierwszej poty w combacie - eh..
Poprawna rotacja powinna wyglądać tak:
PREPOTA na 3sec przed pullem - Guardian przy pullu - JUDGEMENT (tak, 9% haste jest wazniejsze, niz pierwszy CS + do tego biegniemy szybciej do bossa.) - CS - Holy Wrath - Consa - CS - Judgement - Divine Plea - CS - I TERAZ ODPALKI (Zealotry + Avenging Wrath + trinkety) - Teraz jeśli mieliśmy wcześniej proc z Divine Purpose, palimy go na Inquisition, jeśli nie, używamy Inq na pierwszych 3hp od użycia odpałek. Później rotacja wygląda tak, jak przedstawił to Holy.
A i jeszcze jedno, opłaca się spamować Divine Storm, żeby procnąć Divine Purpose przed walką. Wchodzimy wtedy z odpalonym Inq za darmo.

Macra:
Macro na guardiana z potką jest słabe, reszta spoko.
Przypominam, że cd potki odnawia się, jeśli zostanie użyta przed combatem. Zostanie nam wtedy możliwość wykorzystania jej po raz drugi przy kolejnym użyciu odpalek.


Podsumowanie:
Poradnik ma kilka niedociągnięć. Możesz mnie hejtować, że trochę Cię skrytykowałem tym postem, ale to co opisałem pozwala w 100% wykorzystać potencjał klasy i dobrze wiesz, że mam rację.

Masz plus, że chciało Ci się w ogóle zrobić poradnik, ale z tego co widzę sam musisz parę aspektów zmienić.
Mógłbym się nie odzywać i cały pławiłbyś się w chwale, ale żadna z osób, które dały tu posta nie ma zielonego pojęcia o retri, więc chyba nie o to w tym chodzi?
Napisałem to wszystko, bo nie lubię pół środków. Albo ogarniasz całkowicie, albo wcale.

Autor:  Holyfck [ 4 sty 2016, o 14:44 ]
Tytuł:  Re: Ret Pal 4.3 by Holyfck

Nie wiem czemu pomyślałeś, że mogę Cię za to zhejtować :D
Ze wszystkim się zgadzam, i dzięki, że wytknąłeś mi błędy, zachowam się jak cygan i coś z tego wyniosę.
Co do pre-potki to gdzieś mi umknęła i zapomniałem dodać jakąś informację o tym.
Pozdro :D

Autor:  Tulius [ 6 sty 2016, o 20:55 ]
Tytuł:  Re: Ret Pal 4.3 by Holyfck

2/10

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/