Strefa czasowa: UTC


Teraz jest 23 wrz 2018, o 15:58



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Hagara
PostNapisane: 19 maja 2017, o 12:05 
Oficer
Oficer
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 16:32
Posty: 635
Lokalizacja: schody pod bankiem, SW
Nazwa Gracza: Kyrsko
Hagara


Skład rajdu:

1 tank
2 heali
7 dpsów


Przebieg walki


Timer Enrage - 8 minut

Boss ma trzy fazy: Fazę Główną która trwa ok 50 sekund, Fazę Lodową i Fazę Elektryczną. Dwie ostatnie fazy będą się odpalały na zmianę, pierwsza z nich jest losowa i będą one trwały tak długo aż ogarniemy zbijanie orbów na Frost i Conductory na Ligthning.




Faza Główna


Jak wyżej pisałem faza ta trwa 50 sekund. Boss używa w tej fazie następujących skilli:

Ice Tomb - boss oznacza 2 randomowe osoby, nad głową pojawia się strzałka, po 7 sekundach gracze zostają zamrożeni. Kostki trzeba szybko zbić, zadają dmg co sekundę.

Focused Assault - boss atakuje za 50% swojego normalnego meele hita co 0.5 sekundy przez 5 sekund. Dmg leci w tanka i jest channelowany, można i trzeba się od tego odsunąć.

Shattered Ice - boss atakuje spellem randomowego gracza zadając 78k dmg i redukuje movement speed.

Ice Lance - Boss przywołuje 3 kryształy lodu, które strzelają ice lance targetując graczy stojących przy bossie. Ice Lance strzela co sekundę przez 10 sekund zadając 15k dmg przy każdym strzale. Zadaje dmg aoe na zasięg 3y i powoduje redukcje meele attack speed o 25%. Ice lance MUSZĄ być blokowane przez rangedów i heali.



Faza Lodowa



W trakcie tej fazy boss wrzuca na siebie Water Shielda, który daje immune na dmg do końca fazy. Faza kończy się gdy zbijemy 4 Binding Crystale rozlokowane dookoła sali.

Watery Enchantment - Bańka która pojawia się wokół bossa kilka sekund po rozpoczęciu się fazy. Zadaje dmg w wysokości 12% maksymalnego hp i redukuje movement speed o 50%. Wszyscy uciekają od bossa, operujemy na zewnętrznym kręgu areny.

Icicle - Spadające z góry sople lodu, zadają 100k dmg i odrzucają. Na ziemi pojawia się wizualny efekt miejsca w którym spadnie sopel. Omijamy.

Ice Wave - fale zadające 200k dmg, redukuje movement speed i zwiększające Frost dmg taken o 50%. Poruszają się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Musimy biegać tak żeby unikać dmg fal jednocześnie bijąc każdy kryształ po drodze.

Po zakończeniu fazy boss ma stuna na 15 sekund i otrzymuje 100% więcej dmg.

Faza Elektryczna



Boss jak w fazie lodowej ma na sobie bańke, pojawiają się 4 Crystal Conductory które musimy załadować.


Lightning Storm - zadaje początkowo mały dmg, atakuje 3 randomowych graczy i zostawia debuff zwiększający nature dmg taken o 100%. Można ściągać debuff bańką, ice blockiem i cloakiem rogala.

Bound Lightning Elemental - Add który pojawia się na początku fazy. Zabicie adda w pobliżu Crystal Conductora powoduje załadowanie go.

Crystal Condutor - 4 Conductory wymagające załadowania żeby zakończyć fazę. Pierwszy ładujemy addem. Żeby załadować kolejne musimy stworzyć łańcuch z graczy i przenieść błyskawicę z załadowanego Conductora na niezaładowany. Przenoszenie błyskawicy zada 10k dmg na sekundę każdemu w łańcuchu.

Po zakończeniu fazy boss ma stuna na 15 sekund i otrzymuje 100% więcej dmg.

Taktyka


Faza pierwsza. Tank trzyma bossa na środku, unika Focused Assault. Ranged dps i healowie rozlokowani są dookoła żeby przechwytywać Ice lance (jeśli jakaś trafi każdy meele dps straci 25% attack speed). Zbijamy Ice tomby jak tylko się pojawią.
Shattered Ice można podobno podkraść używając Dark Simulacrum. Dość sporo dodatkowego dpsu, polecam.


Faza Lodowa. Uciekamy jak najszybciej od bossa, ustawiamy się pomiędzy dwoma Ice Weave i poruszamy się razem z nimi bijąc po drodze każdy napotkany kryształ. Za jednym przejściem nie uda nam się ich zbić, będziemy musieli zrobić to na 2-3 razy.
Unikamy spadających odłamków, nie wchodzimy w fale, nie podchodzimy do bossa. Nikt nie może sobie pozwolić na redukcję movement speed bo jest to równoznaczne ze śmiercią.


Faza Elektryczna. Zbijamy adda przy Conductorze, potem ustawiamy się w łańcuch i ładujemy kolejne. Przejście prądu z gracza na gracz powinno mieć zasię ok 10y więc nie będą potrzebni wszyscy. Trochę praktyki i będziemy ładować kilka Conduktorów na raz. Trzeba to zrobić jak najszybciej bo debuff może nas pozabijać.

Hero używamy po zakończeniu fazy lodowej lub elektrycznej kiedy boss ma zwiększony dmg taken.

_________________
Born to be Wild!

Obrazek




Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hagara
PostNapisane: 8 lut 2018, o 23:00 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 maja 2015, o 10:01
Posty: 6
Nazwa Gracza: Admitancja
Wydaje się być bardzo ciekawe :)
najciekawsze z dotychczasowych :)

_________________
Tak wygląda mała sowa.
[Vanael] - Jaki masz socket bonus?
[Lunaris] - Niebieski
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hagara
PostNapisane: 9 lut 2018, o 12:47 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 maja 2015, o 10:01
Posty: 6
Nazwa Gracza: Admitancja
Mam kilka przydatnych wskazówek co do tego bossa, nie jest zbyt trudny, ale wymaga skupienia, wczoraj zabiłem go altem, udało się bez żadnego wipe, ale wymagało chyba z 10 min praktyki ustawień "na sucho" przed rozpoczęciem bicia w celu zminimalizowania i skrócenia czasu trwania obrażeń podczas elektrycznej fazy.
Wszystko wyjaśnię przed walką :)

_________________
Tak wygląda mała sowa.
[Vanael] - Jaki masz socket bonus?
[Lunaris] - Niebieski
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron