Strefa czasowa: UTC


Teraz jest 16 lip 2018, o 01:13



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Warmmaster Blackhorn
PostNapisane: 1 mar 2018, o 10:58 
Oficer
Oficer
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 16:32
Posty: 635
Lokalizacja: schody pod bankiem, SW
Nazwa Gracza: Kyrsko
Warmaster Blackhorn


Skład rajdu:

2 tank
2 heali
6 dpsów


Przebieg walki



Timer Enrage - 4 minuty liczac od poczatku fazy 2 czyli bicia samego Warmastera.

Caly encounter sklada sie z 2 faz, fazy Addowo, kiedy Warmaster fruwa sobie na swoim smoku a my zajmujemy sie addami podczas gdy wszystko probuje rozwalic nam nasz statek. Sa 4 rodzaje addow, ktore wychodza w trzech falach, a po zbiciu wszystkich konczy sie faza pierwsza i bijemy Warmastera.
Podczas fazy pierwszej caly rajd musi skupic sie nie tylko na biciu addow ale i na hp statku na ktorym toczona jest walka. Dmg beda zadawaly smoki *Goriona i male Twilight Assault Drakes) i ten dmg rajd musi soakowac tak zeby statek nie obrywal za mocno. Dodatkowo dochodza Saperzy ktorzy probuja wjechac w nasz statek w stylu kamikaze xd

Sama faza 2 nie jest juz zbyt wymagajaca, gdyz do zbicia mamy jedynie dwa targety. Ranged dps focusuje sie na Gorianie ktora odleci na 25% hp, natomiast Mdps skupia sie na Warmasterze.


Faza Addów



Na tej fazie zajmujemy sie biciem addow wychodzacych w 3 falach:

2x Twilight Assault Drake, 1x Twilight Elite Dredblade i 1x Twilight Elite Slayer. Twilight Sapper pojawiaja sie niezaleznie i kilkukrotnie.


Goriana , Mount Warmastera przez cala pierwsza faze bedzie castowal jeden spell.
Twilight Onslaught - Mocny obszarowy atak który zadaje 800k dmg (wedlug Jurnala). Dmg jest dzielony na wszystkich graczy stojących w zasięgu spella i w Skyfire (statek na ktorym walczymy). Jesli w zasiegu ataku nie bedzie zadnego gracza caly dmg idzie w Skyfire. Rzucany co ok 35 sekund.

Zadanie jest proste, soakujemy dmg. Caly rajd (poza tankiem ktory trzyma Dredblade) stackuje sie w miejscu uderzenia, tyle. Co do ilosci potrzebnych do soakowania osob przekonamy sie juz na rajdzie, moze nie bedzie to wymagalo az 9.

Obrazek Onslaught wyglada tak.


Twilight Assault Drake, smoki na ktorych przyleca Twilight Elite, na kazda fale sa 2. Jak tylko odstawia Twilight Elite odlatuja na bezpieczny dystans i strzelaja w statek biedniejsza wersja Onslaughta.

Twilight Barrage - Obszarowy atak, jak w przypadku Onslaughta od Goriony, zadaje 140k dmg, dzielonego na wszystkie osoby w zasiegu. Jesli zaden gracz nie stoi w zasiegu caly dmg idzie w statek, jednak jesli w zasiegu bedzie ktos stal to statek nie obrywa nic.

Obrazek

Tutaj sprawa jest latwiejsza bo do soakowania wystarcza 2-3 osoby, ale trzeba pamietac ze tych smokow na kazdej fali beda 2 sztuki.
Odlatuja i strzelaja w statek wiec ranged dps nie bedzie mogl ich bic przez jakis czas, jednak zaloga Skyfire uzywa harpunow zeby je przyciagac, po pewnym czasie beda tez w zasiegu meele.


Twilight Elite Dredblade i Twilight Elite Slayer, przywiezione na poklad przez male smoki. Kazdego z nich tankuje inny tank.
Oba mobki maja ten sam spell, Blade Rush, szarza rzucana na losowego gracza zadajaca 100k dmg KAZDEMU na swojej drodze. Latwo mozna zobaczyc w ktora strone bedzie szarzowal wiec po prostu schodzimy im z drogi.

Oba addy maja tez dwa podobne spelle - Degeneration i Brutal Strike. Oba zakladaja minutowa i stackujaca sie dotke na tanka. Degeneration bije cone atakiem i zadaje dmg shadoow a Brutal Strike zadaje fizyczny dmg. Tank od Dredblade trzyma go plecami do rajdu. Stacki mozna parowac i dodgowac, a zeby sie ich pozbyc tankowie musza zmieniac sie mobami.


Twilight Sapper, goblin ktory jest zrzucany w trakcie i pomiedzy falami wyzej wymienionych mobow. Posiada jeden spell - Detonate. Wysadza sie w powietrze a razem ze soba zabiera az 20% hp Skyfire. Jesli dpsi nie wyrobia sie ze zbiciem Detonate zabierze tez 250k hp kazdemu w odleglosci 8y. A i zaraz po wyladowaniu wchodzi w steltha na kilka sekund. Na szczescie mozna stunowac, slowowac gripowac etc.



Faza Druga



Kiedy zabijemy juz wszystko co nam na poklad wlazlo (dokladniej po zabiciu wszystkich Twilight Assault Drake) przychodzi czas na samego bossa. W tym momencie zaczyna sie 4 minutowy Enrage Timer.
Warmaster schodzi na poklad a Goriona pomaga z powietrza.


Goriona podczas fazy 2 uzywa tylko jednego spella.

Twilight Flames - zadaje 40k dmg kazdemu w zasiegu 8y od uderzenia i podpala poklad, ogien zadaje dodatkowo 30k dmg co sekunde.

Warmaster Blackhorn poza zwyklymi meele atakami uzywa 3 skilli, ma tez jedna pasywke.

Devastate - zadaje 120% dmg ze zwyklego meele i redukuje armor o 20% na 30 sekund. Efekt sie stackuje i wymaga zmian tanka.

Shockwave - zadaje 100k dmg w dosc duzym cone bo jego zasieg ma az 80y i stunuje na 4 sekundy. Rzucany na LOSOWEGO gracza, odwraca sie i zaczyna to castowac, latwo zauwarzyc.

Distrupting Roar - zadaje 50k dmg kazdemu na pokladzie Skyfire, dodatkowowo interruptuje casty kazdemu w odleglosci 10y. Rzuca co ok 20 sekund.

Vengance - Pasywka, zwieksza jego dmg o 1% za kazde 1% brakujacego hp.




Taktyka



FAZA PIERWSZA


Na tej fazie naszym jedynym zadaniem jest to zeby ja ukonczyc zanim nasz Skyfire sie rozleci. Tankowie lapia Dredblade i Slayera jak tylko zleca i od razu zaczynamy je dpsic. Najlepiej najpierw zabic Dredblade zeby bylo mniej dot do leczenia a tank ze slayerem bedzie mogl razem z nami soakowac dmg od Goriony. Dreadblade zawsze plecami do rajdu, dodatkowo oba addy powinnismy trzymac przy jednej z burt statku, tak zeby meele mogly bic z cleava tez przyciagniete przez harpuny smoki. Jesli fale addow beda szly szybko Tankowie po kazdej fali zmieniaja sie mobami, tak zeby nie stackowac dodatkowo poprzednich debuffow ktore trwaja az minute.

Widzimy Sapera, od razu focus na niego, tylko bez spamu stunami, RL bedzie mowil kto ma stunowac tak zeby DR juz na starcie nie zredukowal sie do sekundy. Jesli dobrze bedziemy ogarniac soakowanie dmg w statek bedzie mozna odpuscic kilka goblinow, ale to juz RL bedzie decydowal w trakcie walki.

Priority bicia addow: Sapper (chyba ze RL decyduje sie pod koniec je puszczac) > Smoki (Jednak moga byc bite przez Rdps dopiero po chwili jak beda przyciagane przez harpuny) > Dredblade > Slayer.

Trzeba tez dodac ze zaloga statku moze trzymac w harpunach tylko 2 smoki na raz. Jesli nie wyrobimy sie z zabiciem ich przed kolejna fala bedziemy mieli wiecej Barrage do ogarniania.

Soakowanie DMG


Dopisze kolejny punkt bo jest to wazny element pierwszej fazy. Statek otrzymuje dmg tylko i wylacznie w pierwszej fazie, kiedy hp spadnie do zera jest wipe. KAZDY jeden Onslaugh i Barrage musi byc soakowany na wypadek gdyby Sapperowi udalo sie przejsc musimy miec zawsze hp w zapasie.
Barrage nie jest zbyt duzym problemem przy szybkim zabijaniu smokow bo bije tak malo ze tylko 2 osoby moga soakowac kazdy z nich, a wytopowany tank moze zrobic to sam. Zawsze przy kazdym z barrage musza byc te dwie osoby, najlepiej healowie i rdps, jesli barrage pojawi sie w meele to nawet i lepiej bo te 150k bedzie rozkladane na kazdego z was.

Gorzej jest juz z Ounslaugh, bo tutaj dmg to 800k, jednak jest rozkladany tez ze statkiem, wiec teoretycznie bez umierania soakowac moze 5-6 osob.
Dopiero na rajdzie bedziemy mogli sprawdzic na ile soakujacych osob mozemy sobie pozwolic.



FAZA DRUGA


Jak na fazie pierwszej bedzie pewnie duzy chałos, to tutaj wszystko wydaje sie byc bardziej lajtowe. Od razu po zabiciu trzeciej fali addow podlatuje Warmaster i po krotkiej gadce zaczynamy faze.
Tank lapie bossa i zabiera go na srodek pokladu zeby dac nam miejsce do manewrowania.
Melasi od razu zabieraja sie za dpsowanie Blackhorna a kazdy ranged focusuje sie na Gorione, ktora odlatuje na 25% hp (do tego momentu bedzie zostawiala ogien na ziemi, a ogien boli).

Rajd musi rozstawic sie dookola bossa, tak zeby jak najmniej osob moglo oberwac z Shockwave. Jest to spell castowany, boss odwraca sie do targetu a na ziemi widac obszar spella, wiekszosc powinna uciec. Dodatkowo trzeba pamietac ze spell ten zostawia po sobie stuna i bije za 100k (dmg zwiekszany do 199k pod koniec walki przez vengance). Kazdy musi starac sie uniknac tego spella, zostawiacie wszelkie blinki, speedy, banki, blocki wlasnie na taki moment kiedy dmg bedzie zwiekszony i shockwave bedzie mogl was zabic.
Tankowie zmieniaja sie co 2 stacki Devastate (-40% armora na 30 sekund).
Casterzy i healowie stoja dalej niz 10y od bossa zeby uniknac interrupta z Roara (8 sekund bez castowania). Niestety na tych 10y moze byc ciezej uciec z shockwave, ale mozecie zawsze stanac blizej bossa i ogarniac timery dbmy, pod warunkiem ze beda dzialaly.

Protip dla heali i do uzycia odpalek, wraz z postepem walki dmg bedzie coraz mocniejszy (1% dmg za kazde brakujace 1% hp), pod koniec najwiecej dmg beda obrywac tankowie i rajd z roara (bedzie dochodzilo do 100k co 20 sekund), dodatkowo leczenie aoe bedzie mocno utrudnione przez rozstawienie sie dookola bossa. Tankowie musza dobrze ogarnac swoje odpalki, pod koniec walki przydadza sie wszelkie totemy, craje itd.

Generalnie to moze i sie robi na 3 heali ale yolo, pingponga robimy na 2 to i to zrobimy na 2 xD

_________________
Born to be Wild!

Obrazek




Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron