Strefa czasowa: UTC


Teraz jest 18 lis 2018, o 10:14



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Spine of Deathwing
PostNapisane: 25 mar 2018, o 13:54 
Oficer
Oficer
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 16:32
Posty: 635
Lokalizacja: schody pod bankiem, SW
Nazwa Gracza: Kyrsko
Spine of Deathwing


Skład rajdu:

1-2 tank
2-3 heali
6 dpsów


Przebieg walki



Brak enrage, brak faz jednak encounter jest dosc ciekawy. Cala zabawa polega na tym ze na plecach Deathwinga probujemy rozwalic jego pancerne plyty, a on probuje nas zrzucic :D Na plecach bedzie pojawialo sie coraz wiecej addow, naszym zadaniem jest odpowiednie radzenie sobie z nimi, czesc trzeba zbic, czesc tylko pobic, a jeden z nich sluzy do rozwalania plyt. Walka konczy sie gdy oderwiemy 3 plyty z jego plecow.

Płyty:
Obrazek

Addów


Po plecach deathwinga pelza tona crapu:


Corruption: Czyli macki. Na poczatku walki sa 4 sztuki, pod kazda plyta kryja sie dodatkowe 2, czyli do pierwszych dochodza jeszcze 4. Po zabiciu macki wychodzi add - Hideous Amalgamation, ale o nim pozniej. Dodatkowo po smierci zostawiaja plame ktora pelni dwie role : Spawnuje Corrupted Blood oraz przykleja do plecow DW kazdego kto w niej stoi (Chroni przed Rollem). Kazda z 8 dostepnych macek spawnuje adda i zostawia plame, dodatkowo podczas encountera zawsze jest jedna z nich, nawet gdy zabijemy wszystkie 8, jedna sie respawnuje.

- Searing Plasma - Macki systematycznie przez cala walke castuja w jednego randomowego gracza debuff ktory jest dosc upierdliwy, zadaje 10k physical dmg co 10s, absorbuje 200k healing done (jak necrotic strike) i trwa 5 minut. Oczywiscie debuff znika po przeleczeniu 200k.

- Fiery Grip - Macka chwyta i stunuje jednego z graczy na 30 sekund, zadaje 60k Fire dmg co 3 sekundy. Puszcza dopiero po uplywie czasu lub po zadaniu jej dmg w wysokosci 20% hp. Gracz trzymany przez macke jest chroniony przed Rollem, jednak trzeba uwazac zeby macka nie puscila w trakcie wykonywania rolla.

Po smierci zostawia plame ktora spawni Corrupted Blood i pozwala na przyklejenie sie do plecow DW. Buff nazywa sie Grasping Tendrils i poza przyklejeniem nas do DW zadaje marne 3k fire dmg co 5,2 sekundy i spowalnia o 35%. Buffa pozbywamy sie wychodzac po prostu z plamy.


Corrupted Blood: Male glutki wychodzace z plam po Corruption, bija malo, powinny byc offtankowane (albo przed tanka nr 2 jesli robimy to na 2 tankow, lub przez byle jakiego dpsa lub heala w plate).

- Burst - Po smierci gluty wybuchaja zadajac 10k fizycznego dmg kazdemu w odleglosci 200y. Uwaga z aoe zeby nie rozwalic 20 na raz xD

- Residue - Po smierci zostaje po nich osad ktory powoli pelznie do swoich dzir zeby tam zrespawnic sie w kolejnego Corrupted Blood.

Gdy umieraja zostawiaja tez po sobie male ogniste plamki, ktore beda potrzebne przy kolejnym rodzaju addow.


Hideous Amalgamation: Addy ktore pojawiaja sie po zabiciu kazdego Corruption. Uzywane do wysadzania plyt!

- Absorb Blood - Po tym jak add zostanie wprowadzony w te ogniste plamki z Corrupted Blood dostaje stack Absorb Blood. Stackuje sie to do 9 razy a kazdy stack zwieksza dmg o 10% i attack speed o 20%.

- Superheated Nucleus - Po wbiciu 9 stackow add otrzymuje ten oto buff i zadaje 15k dmg co 3 sekundy w caly rajd. Kiedy zginie w tym stanie zaczyna przed smiercia castowac Nuclear Blast.

- Nuclear Blast - Castowana przez 5 sekund eksplozja. Zadaje 375k fire dmg kazdemu w odleglosci 8y. Dodatkowo rozwala plyte DW, jesli jest w jej zasiegu.


Nuclear Blast odpalony w okolicy plyty odrywa ja odslaniajac sciegna (sa dwa, po prawej i po lewej ale wystarczy zabic jedno).

Burning tendons: Po wysadzeniu plyty odslania sie sciegno ktore trzeba przerwac zanim skonczy naprawiac plyte, jesli je zabijemy plyta odpada, jesli nie plyta zostaje z powrotem przymocowana i cala zabawa od nowa.

- Seal Armor Breach - 23 sekundowy cast na naprawe plyty. Trzeba pamietac o tym ze cast rozpoczynany jest od razu po wysadzeniu Nuclear Blast, po tym jest animacja i dopiero pokazuje sie sciegno, trwa to jakies 5 sekund wiec mamy troche mniej czasu na zabicie. Jednak jesli wycastuje do konca i naprawi plyte, hp sciegna nie regeneruje sie, wiec nie bedziemy musieli zaczynac od poczatku w razie niepowodzenia, ale jak pisalem wyzej sa 2 sciegna, zeby kontynuowac bicie tego juz uszkodzonego trzeba odpalic Nuclear Blast po odpowiedniej stronie.


Deathwing: Co prawda nie bije ale uzywa w trakcie walki jednej umiejetnosci:

- Roll - Kiedy wszyscy gracze znajduja sie po jednej stronie plecow DW rozpoczyna sie roll, w prawo lub w lewo (DBM powinien pokazac odpowiedni komunikat). Podczas wykonywania rolla zrzuca z plecow wszystko co nie jest przytwierdzone (gracze i hideous amalgamation). Przed rollem chronia plamy po Corruption i macki ktore chwytaja gracza.




Taktyka



Rajd powinien sie w miare zestackowac przy plycie, blisko srodka, tak zeby nie bylo za duzo osob po lewej lub prawej stronie. Najlepiej na poczatku zabic Corruption i spowodowac Rolla, wtedy nie potrzebne addy spadna, potem zabijamy ostatnie Corruption, jeden tank lapie Amalgamation i podprowadza do plyty, jeden tank lub dps w plytach lapie Corrupted blood i trzyma nie daleko Amalgamation. DPS zbijaja adda do 20% zeby szybko go dobic i spowodowac wybuch a potem zajmuja sie glutami. Wyznaczeni rdpsi beda musieli przebic 20% hp Corruption kiedy kogos chwyci. Jesli zdarzy sie ze zabijecie Corruption wtedy offtank lapie nowe Amalgamation, a pierwszy tank tauntuje do siebie gluty ktore maja juz padac i na nich focusuja sie wszyscy dpsi, zeby tylko pierwszy add lapal stacki. Wysadzamy plyte, zabijamy sciegno i powtarzamy jeszcze dwa razy.

Healowie healaja 200k osoby z searing plasma i uwazaja na tanka kiedy add lapie stacki bo przy 9 moze bolec. Wiekszosc dmg na tym bossie to Burst po zabiciu glutow.

Odpalki na tym encounterze:
Pierwszy tendons wlasne odpalki.
Drugi tendons hero.
Trzeci tendons wlasne odpalki.

Roll jest przydatny, dlatego dla uproszczenia po rozwaleniu kazdej plyty najlepiej zbic wszystkie dodatkowe Corruptions i zostawic tylko jedna, roll zeby pozbyc sie scierwa i adda puszczamy z tej ktora zostala.

_________________
Born to be Wild!

Obrazek




Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron